nga stilltoni Mon Dec 22 2008, 12:40
Derbi i prefekturės fitohet nga lala i vogėl
Nga Peqini, Astrit Kurtaj
Shkumbini : Llani, Gallo, Grami, Shenaj, Bizhyti(Gerxho 73-min / Selliu 82-min), Mustafaj, Turdiu, Shameti, Xhyra, Nora (Gjata 92-min), Pasha
Rezerva : Biraj, Selliu, Gerxho, Rizvanolli, Lluca, Gjata, Zhazivari
Trajner : Gugash Magani
Elbasani : Osmani, Mehmetaj, Sheta, Kacollja, Kaēuli (Gava 53-min), Merxha, Vrapi, Fagu (Hyshmeri 70-min), Bakalli, Xhafa, Abazaj
Rezerva : Bėrdufi, Gava, Hyshmeri, Suli, Ibrahimi
Trajner : Mirel Josa
Karton verdh : Mustafaj, Shameti, Nora, Merxha, Bakalli, Kacollja
Shėnues : Sheta 9-min autogol 1-0; Mustafaj 50-min 2-0; Vrapi 58-min
Gjyqtar kryesor : Elvis Peza
Pjesa I
3-min / Shkumbini fiton tė drejtėn e njė goditje kėndi
4-min / Turdiu kroson fort, por Osmani ngushtonė
5-min / Sulmuesi elbasanas Abazaj gjuan bukur nga 30-metra, Lllani pret nė pozicion
6-min / Sulmuesi vendas Mustafaj ndėrhynė ashpėr arbitri Peza i ndodhur afėr aksionit bėnė shenjė pėr vazhdimin e lojės
6-min / Skuadra mike fiton tė drejtėn e njė koditje kėndi
6-min / Merxha krosonė nga kornia topi gjenė kėmbėt e Xhafės i cili depėrtonė nė zonė dhe gjuan fortė, por Llani pret
9-min / Shkumbini fitonė goditje kėndi
9-min / Krosonė Turdiu nga kėndi Sheta e pėrcjellė topin nė rrjetė duke shkaktuar autogol
11-min / Mbrojtėsi shtatlart Kacollja shkaktonė faull ndaj Norės
12-min / Bakalli ndėshkohet me karton tė verdh pėr mos respektim tė distancės nė murin mbrojtės
13-min / Vendasit ezekutojnė goditjen e tretė nga kėndi
15-min / Sėrishė goditje kėndi pėr bardhekaltrit, por topi pėrfundon jasht
18-min / Nora gjuan bukur nga vendi, por nė tė njėtėn mėnyrė i pėrgjigjet dhe Osmani
23-min / Shkumbini ekzekuton kornen e rradhės e cila nuk ka sjell rrezik pėr portėn e elbasanasve
25-min / Verdheblutė fitojnė tė drejtėn e ekzekutimit tė njė goditje tė lirė
26-min / Elbasani fitonė goditje kėndi
27-min / Turdiu kroson bukur nga kėndi topi i tij ka gjetur Xhyrėn i cili ska mundur tė shėnoj dot me kokė
30-min / Turdiu kroson sėrish nga kėndi, por topi i tij largohet nga Kacollja
34-min / Shkumbini ekzekuton kornen e rradhės, por topi pėrfundon jasht
38-min / Peqini fitonė penallti.Kacollja ndėrhynė keq ndaj sulmuesit Mustafaj
39-min / Turdiu gjuan nga pika e bardh e penalltisė, por Osmani pret bukur duke i mohuar golin e dytė vendasve
42-min / Mbrotja e Elbasanit gabonė duke i dhėnė mndėsi bardhekaltrėve pėr tė rrezikuar dhe pėr tė shėnuar golin e dytė
45-min / Pasha kroson, por Kacollja e largonė topin nė korne
45-min / Porta e miqėve shpėton mrekullisht
Pjesa II
47-min / Faull pėr Elbasanin.Vrapi kroson Abazaj nuk e dėrgon dot topin nė rrjetė me kokė
49-min / Sulmuesi Mustafaj ndėshkohet me karton tė verdh pėr stimulim
50-min, Kaēuli humbet topin pėrfiton Mustafaj dhe shėnon duke e ēuar rezultatin nė 2-0
53-min / Trajneri Josa largon nga loja Kaēulin dhe nė vend tė tij aktivizon Gavėn
58-min / Vrapi ekzekuton bukur goditjen e lirė duke shėnuar njė supėrgol duke ngushtuar rezultatin nė 2-1
65-min / Rast ideal pėr Shkumbinin pėr tė trefishuar rezultatin, por sulmuesit gabojn
70-min / Largohet Fagu pėr Elbasanin e nė vend tė tij futet talenti Hyshmeri
72-min / Elbasani fitonė njė goditje kėndi
73-min / Magani bėnė ndėrimin e parė.Largohet Bizhyti e nė vend tė tij futet Gerxho
74-min / Kapiteni i Elbasanit Eriol Merxha ndėshkohet me karton tė verdh
81-min / Shameti ndėshkohet me tė verdh pėr protest
85-min / Shkumbini fiton njė goditje tė lirė
90-min / Arbitri Peza i mohon njė penallti neto skuadrės mike
Albania soccer